CO CHCESZ ZROBIĆ?
Wymień produkt
Np. gdy nie pasuje Ci kolor lub rozmiar.
Jak wygląda proces wymiany?
- Wypełniasz formularz wymiany. Możesz tego dokonać w ciągu 14 dni od daty odebrania paczki!
- Wybierasz sposób realizacji: odbiór osobisty lub wysyłka (sprawdź koszty).
- Odsyłasz produkt na nasz adres razem z wydrukowanym formularzem otrzymanym mailem.
- Po otrzymaniu produktu oraz płatności za wybraną opcję dostawy przystąpimy do realizacji wymiany.
- Wymieniany towar nie może nosić śladów użytkowania.
- Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
Zwróć produkt
Bez powodu możesz zwrócić produkt przez 14 dni.
Jak wygląda proces zwrotu?
- Wypełniasz formularz zwrotu.
- Odsyłasz produkt na nasz adres razem z wydrukowanym formularzem otrzymanym mailem.
- Po otrzymaniu produktu zwrócimy Ci koszty produktu oraz dostawy w terminie 14 dni roboczych.
Złóż reklamację
Np. gdy produkt jest uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem (błędny wzór, kolor itp.)
Jak wygląda proces reklamacji?
- Wypełniasz formularz reklamacji.
- Określasz powód reklamacji i załączasz zdjęcia produktu.
- Określasz swoje oczekiwania: wymiana na nowy towar lub zwrot.
- Weryfikujemy reklamację po naszej stronie (do 14 dni roboczych).
- Wysyłamy maila ze statusem reklamacji oraz dalszymi krokami.
Jeżeli Twoja przesyłka jest uszkodzona - sprawdź
Tych produktów nie można zwracać lub wymieniać.
Produkty z własnym nadrukiem
Czyli stworzone za pomocą kreatora nadruków
Produkty spersonalizowane
Czyli stworzone pod Twoje wytyczne (np. z podanym imieniem, dniem, miesiącem etc.).